Jag blir så frustrerad på sonens pappa ibl...

Skrivet 2011-09-15 Klockan 14:51:40

Jag blir så frustrerad på sonens pappa ibland. Mitt förslag inför imorgon var att vi tillsammans hämtar sonen innan mellis, men han tyckte det räckte att hämta som jag brukar med motivationen att sonen har roligare på dagis. Fast sonen tycker det är jättekul med pappa och eftersom han inte riktigt har velat att vi ska lämna honom på morgonen så känner jag att sonen kanske behöver det. Speciellt om jag kan då vi ligger bra till med grupparbetet! Hmm, ibland blir jag påmind om hur frustrerad han kan göra mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!