Så har jag ringt =)

Skrivet 2011-09-20 Klockan 09:01:26

Har nu pratat med vårdcentralen och sköterskan jag pratade med skulle skicka över till bokningsansvarig så jag kommer bli kontaktad så småningom. Hon hade ingen aning alls om hur lång väntetid det var. 
Känns bra att ha ringt i alla fall. De kan ju inte veta att jag har problem och vill komma och träffa någon om jag inte ringer och berättar det. Men sköterskan jag pratade med lät inte som hon tyckte det var onödigt att jag ville få en läkartid. Man kan ju ibland höra sånt på folks tonfall.. 

Jag fick hem en parfym jag beställt idag. Exclamation som jag har saknat länge.. Har för mig att den var ganska dyr när jag hade den förr. Jag är väldigt kräsen gällande parfymer så det är inte många jag använder. Unnade mig denna, blev glad då det var den stora flaskan som kom hem för bara 149 kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!