Veckans vikt

Skrivet 2011-09-30 Klockan 07:15:49

Vågen visade: 105,3 kg
+/- veckan: 0,2 kg
Totalt resultat: -15,7 kg

BMI vid start: 47,9
BMI idag: 41,1
Minsking BMI: -6,8


Liten ökning på vågen idag. Var nog väntat eftersom jag hade en utekväll i onsdags, ätit en del ute. Haft svårt att låta bli godiset men försökt dra ner på det. (hade jag t ex låtit bli det igår kväll hade jag kanske inte gått upp något)
Trodde det skulle vara större plus på vågen måste jag erkänna. 
Jag har minskat i omfång, speciellt under bysten. Det är nog en del som omvandlas i kroppen med. Låter ju konstigt annars att minska i omfång men gå upp lite i vikt. 


Nästa vecka bör jag ha mens när jag ska väga mig. Vet inte om det påverkar min vikt. Många säger ju att det gör de.. Vi får se. Jag måste börja skärpa mig, dricka mera shakes istället för godis! Ska ev köpa proteinpulver som jag tidigare nämnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!