Wow jag har godis kvar. Det är inte ofta d...

Skrivet 2011-09-23 Klockan 22:45:08

Wow jag har godis kvar. Det är inte ofta det händer.. Vi fikade efter dagis idag, köpte barnkex till sonen. Vi fikar mycket sällan här hemma så för en gångs skull. Jag har en tendens att somna när han somnar.. Det gör att jag har svårt att somna när jag sen ska sova. Hmm.. Imorgon får jag se om han ska iväg som vanligt eller inte. Hans pappa har varit sjuk idag. Vi ska på second hand och marknad e tanken för morgondagen. Vore skönt med liten sovmorgon, jag kan ju alltid hoppas.. God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!