Min plan

Skrivet 2012-02-09 Klockan 07:33:39

Sitter och dricker "vatten" nu inför röntgen. Får inte äta på 4 timmar innan så jag kommer vara grymt hungrig efteråt.

Gick en lite längre väg hem från dagis igår. Inte mycket längre men alltid något.. Gjorde även en övning när sonen var på dagis. Inte länge men det känns i musklerna idag. Vad det känns.. Jag har varit väldigt inaktiv nu ett tag så jag får börja i små steg. Det som gav mest resultat tidigare var promenader. Vill att det ska bli vår och varmare så det är mera lockande att ge sig ut.. 

Planen nu är:
* Dricka en del shakes för att bryta mönstret
* Äta middag med sonen och då mera grönsaker
* Minska godismängden när jag väl äter det
* När jag dricker läsk (inte ofta) ska det vara max ½ liters flaska
* Röra mera på mig, allt är bättre än inget


Ibland leker jag med tanken på en operation för att minska magsäcken.. Men jag VET att det inte är något för mig. Jag äter inte så stora portioner.. Utan det är sötsakerna som är mitt största problem. Att när det är tufft psykiskt att inte ta till chokladen och onyttigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!