Helgen som gått

Skrivet 2012-11-19 Klockan 01:43:03

i fredags åt jag inget godis ALLS!!!

I lördags åt jag väldigt lite nyttigt. En halokola, lite chokladbollssmet, valde bort pommes till våra hemgjorda hamburgare. Åt lite för mkt hamburgare det ska erkännas. Hade klarat mig utan de två sista tuggorna. Dock lämnade jag halva burgaren!

Igår söndag firade vi grabben. Tog en omgång fika, lite tårta inte mer. Blev massor med tårta o fika kvar *suck* För att jag inte ska äta massor med(som det lätt blir om jag har det hemma) så tar jag med det till skolan imorgon (senare idag). DET tycker jag är smart! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!