Resultat

Skrivet 2012-11-29 Klockan 07:18:31

Jag kunde inte låta bli utan ställde mig på vågen idag istället för imorgon. Har ju en sån som mäter fetthalt o lite annat. Vattenmängd och muskler har ökat, fettmägnden minskat. Totalt blev det -1.2 kg sen i fredags!!! :-D Faan vad gött. Det är skönt att se resultat. Äter mer grönsaker till maten, tagit ut mig mer när jag tränat samt haft ryggsäcken på ryggen när jag gått till o från skolan.

Idag e jag hemma från skolan då jag gick hem igår för jag var så frusen! Har i natt sovit med kläder på mig.. men ingen feber. Mkt konstigt. Jag har även riktigt ont i mina ben. De har tagit lite stryk.

Dagens smothie innehöll blåbär, jordgubbar, kvarg, fun light, mjölk, banan o lite linfrön. Till detta tog jag en kopp te samt 1 st gerimax o 2 omega3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!