Vägde mig igår

Skrivet 2012-11-24 Klockan 08:20:15

Igår var min vägningsdag så jag vägde mig. -0,3 kg visade den. Smått besviken. Jag har inte skött mig så bra som jag trott känns det som. Dock har fettprocenten sjunkit lite. Jag har en sån våg som mäter det genom plattorna på vågen som man står barfota på. Tror inte den är korrekt men ger nog en hint om det går åt rätt håll. Så det är väl bra om man räknar minus i kg och minus i fettprocenten.

Igår kväll tränade jag ben och rumpa. Måste bli bättre på att utmana mig själv, pressa mig mer och hårdare. Gjorde lite mer igår. Fler övningar fler gånger o 2 omgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!