Återupptar min kamp

Skrivet 2012-10-28 Klockan 07:41:19

Har haft ett lååååångt dipp i min kamp. Arbetar igen på att minska mitt intag av onyttigheter. Dricker en del nutrilett nu för att kicka igång mig igen. Och har minskat godiset, var uppe i 200 g varje/varannan dag när jag var som värst nu igen.

Jag går till skolan de dagar vi är där. Kan vara allt från 2-4 dagar per vecka. Annars är det inte så mycket träning som blir gjord. Nu denna veckan har jag använt motionscykeln några timmar.

Stressen med skolan o att inte sova ordentligt gör det svårt (pga sonen). Varje dag har känts som en kamp. Bara att ta sig iväg till skolan e asjobbigt ibland.

Men nu ändrar jag lite åt det mer positiva igen.. Måste återigen tänka ALLT är bättre än inget och SMÅSTEG framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!