=(

Skrivet 2010-08-06 Klockan 08:22:17

Så trött... Så sliten... Så lite tålamod...
Har haft sonen själv över 2 dygn nu. Det är slitet..
Har sagt åt sonens pappa att han ska vara här vid 15. Oavsett om han har bil, någon kör honom elle han tar bussen. Han SKA komma in o hjälpa till. Sonen behöver dessutom träffa sin pappa. Har inte träffat honom sen i tisdags nu.
Får så dåligt samvete för tonen jag har mot sonen.. Men orkar inte med hans gnäll. Hans undersökande överallt där han inte ska hålla på. Jag orkar bara inte...

Ska på stan idag... måste komma ihåg saker jag ska ha med mig.
Får vänta me vissa saker jag skulle kolla på... Pga ekonomin som e paj totalt.

Jag e en urusel mamma
=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!