Firandet

Skrivet 2010-08-01 Klockan 21:30:09

Är så trött... Men även nöjd med firandet. Fick blommor o pengar... Ska till ikea i veckan med exet...

Dagen började med att sonen sov 10 min på fm och sen vägrade ens ligga ner i sängen ännu mindre sova...
Mamma var här tidigt o hjälpte mig med sonen, tack o lov. Hon lyckades söva honom till slut.

Systerdottern var kvar här till 21... Vi satt o snacka o kolla på tv o bara var.

Känner mig kramig... Hade gärna haft någon o kramas med ikväll.
Har funderat lite på att ev ta en fika med några jag chattar med... Kanske... får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!