strul

Skrivet 2010-08-04 Klockan 16:49:03

Fryser en hel del... Sitter under fleecefilt i soffan... Sonen sover...
Var på en secondhandaffär förut. Hittade en jacka till sonen för 25 kr. Strl 80, vindstoppande tyg på utsidan och fodrad med fleece på insidan. Helt oki. Bra till vintern, tror han har den storleken då.
Riktigt nöjd med att jag hittade den =)

Pratade med sonens pappa. Hans bil ska skrotas... Så han kommer inte in idag. Sa att jag förväntar mig att han kommer på fredag. Han får be sin pappa köra in honom eller ta bussen. Då knorrade han över hur han skulle kunna ta bussen. Gå in till byn (de har han gjort förr), ta ut pengar. Man kan inte betala kontant menade han på då. Nej men du kan ladda ett kort o sen ta bussen.. *suck*
Men jag klarar inte att ha sonen själv fram till måndag, om han ens kunnat fixat bil tills dess...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!