Tisdag morgon

Skrivet 2010-08-10 Klockan 08:23:19

Har sovit hyfsat i natt oxå. Skönt. Sonen har inte vaknat så många gånger o gnällt efter nappen... Dock vaknade han vid 5-tiden... fick nappen så han blev tyst medans jag gjorde välling. Bara de att han sov när jag kom tillbaka... Men vaknade sen vid 6 igen. Då fick han vällingen. Sen sov han 1 timme till..

Igår messa "kk'n" (i brist på bättre att kalla honom). Blev förvånad. Han uttryckte dig dumt (igen) sist vi messa.
Jag blev bara sååå trött på honom då, tolka att han inte var intresserad sist så jag svarade inte ens på de sista han skrev. Vill han ngt nu så får han jaga lite...

Får se om den andra typen messar ngt idag... Han som blev påkommen med att ljuga för mig på rak fråga om han dejtar någon... Killar *suck* Han skrev sist att han inte är säker på att hon e den rätta för honom. Man tycker ju att han BORDE berätta det för den tjejen isf...

Sonen ligger o leker med babysittern på golvet. Undersöker o drar runt den... Roligt att se... Han e så nyfiken. =)
Idag ska hans kusin komma över, hon behövde babbla av sig lite ang en kille. O så ville hans mormor komma o hälsa på idag med.  Kul...

Köpte en chokladkaka o satte i mig igår... Mindre bra... O så åt vi ute oxå... Jag åt inte upp pommen men det är ju inte nyttigt iaf. Har plockat fram så jag ska göra pastasallad.. dock måste jag köpa gruka o dressing.
SKA ta hand om disken idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!