Tankar en lördagkväll

Skrivet 2010-08-14 Klockan 21:44:09

Känner mig lite ensam ikväll...
Har idag varit iväg hos en vän som bor nära. Var skönt att få komma hemifrån o att få babbla av sig om killar...
Blev kvar några timmar.

Har sovit lite bättre i natt... synd bara att jag vaknar för jag e van. Även utan att höra sonen...
Sonen gör stora framsteg. Han provade att dricka ur vattenflaskan själv idag... Han håller nästan vällingflaskan själv ibland oxå... Han gillar att få äta vindruvor i kvartar. Han vill vara delaktig i när han äter. Om han får plocka med magen eller hålla en sked så går det lättare att mata honom.
Han kravlar MASSOR, vad han älskar mest att göra.. Höll nästan på att krypa förut...
Han är så duktig!!!! =D
Jag e så stolt... O glad att det inte märks att han e för tidigt född.. *vad jag tjatar*

Skulle ha tagit en fika med en kille idag... Men blev inte så. Borde inte ha gett honom chansen till de ens...
Vill på sätt o vis börja dejta.. men vill hitta någon som lockar mig tillräckligt... Samtidigt så kan jag ju inte hitta honom om jag ine ger mig ut o börjar dejta... vill hitta den där härliga attraktionen..

I veckan som kommer ska sonens pappa komma mån, ons, fred.. Hämta sonen lör.kväll o lämna sön.kväll...
Kommer kännas sååååå konstigt att sova ensam.. Att sonen inte ska vara här, inte träffa honom på 1 dygn typ. Men det är bra o kommer nog gå bra.. Även om jag just nu fick tårar i ögonen... E lite nervös..

Tankarna kommer att det inte var så här det skulle bli...
Men sonen mår bra, det är det viktigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!