Min dag idag

Skrivet 2010-08-02 Klockan 07:21:13

Natten gick så där... Sonen vakna kvart i 12 och tog nästan 1½ timme på sig att somna om... Sen sov han till kl 6 o har varit vaken sen dess. Han sov nästan hela natten i min säng...

Har fått några gratulationer på fb... Får se om någon messar elle ringer...
När vi varit o ätit så ska jag rulla chokladbollar till idag.

Jag vill åka til IKEA imorgon. Onsdag ska jag tvätta o torsdag med systerdottern till ungdomsmottagningen. Fredag inget planerat förutom att sonens pappa ska komma o vara med sonen tidigare än vanligt. På lördag har sonens pappa honom först och sen vid 16 ska vi till familjegrillningen.

Kl 11 idag blir vi hämtade... Hoppas sonen vill sova lite till innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!