Lugn lördag

Skrivet 2010-08-07 Klockan 10:44:50

Sonen o hans pappa e iväg till grannstaden o ska köpa och hämta en bil. Han fråga om jag kunde ta sonen när han skulle iväg o provköra. Ville inte ha sonen i bilen då. Men jag sa faktiskt ifrån..
Var mycket tjafs först igår. Sen åkte de iväg och när de kom tillbaka hade jag lugnat ner mig..

Vi ska handla när de är tillbaka. Sen ska jag hem själv igen... o de ska ut till pappan.

Ikväll e det familjegrillning..
Pensla på en äggansiktsmask nyligen. Skämma bort huden lite. Har slarvat lite. Måste in på Lindex o kolla om de har min ansiktskräm annars måste jag köpa en när vi handlar.

Såååå skönt att bara ligga på soffan o läsa o ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!