Lugn början på dagen

Skrivet 2010-07-29 Klockan 13:29:00

Vi har haft en ganska lugn börjar på dagen... Välling vid 5.. Somna om efter ett tag o vaknade ca 7.30 (tror jag).
Upp o leka, äta frukost. Sonen åt hela mackan själv... Fick den i småbitar men han lyckades ta dem o få in dem själv i munnen. Första gången han lyckats så mycket =)
När han lekte på golvet så plockade jag lite... O han kravla fram i en väldans fart o skrattade massor. Var så härligt att höra och se.
Han var ända ut i hallen o kravla.

Sen har vi sovit ca 1½ timme o nu har sonen precis fått mat. Tvätten börjar 14 o sonens kusin ska komma hit.
Skönt då slipper jag ta me honom ner i tvättstugan. Ska även hjälpa henne formatera hennes bärbara dator.
Det är det minska jag kan göra för att hjälpa henne när hon hjälper till så mycket med sonen.

Ska prova galltvålen idag... Bearbeta o sen tvätta plagg med blodfläckar på.. Se om de går bort helt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!