Sen kväll

Skrivet 2010-07-15 Klockan 22:16:34

Sonen sover sedan ca 19.30.. Han åt gröt, fruktpure och en hel del välling under tiden han var vaken...
Men han var jättetrött redan när han vaknade... Skönt att jag fick honom att somna tidigt.
Han vaknade till någon gång men fick nappen o efter att han vridit sig lite i sängen så somnade han om.
Var mycket intryck idag...

Har pratat me vän i telefonen... kul att snacka killar... singeltjej som man e...

E fortfarande svalt o skönt... underbart!!!!

Börjar bli trött men vill se klart på tv innan jag lägger mig.
Imorgon måste jag handla, gör de med sonens pappa när han kommer... Måste köpa välling. O fruktpure...

Har reggat mig på en dejtingsajt men angett att jag bara söker vänner... Kul att märka att det finns de som blir intresserade fast man e nysingel o har barn...

natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!