Torsdag kväll

Skrivet 2010-07-15 Klockan 18:01:51

Oj oj, sonen o jag har nyligen vaknat... sov nog nästan 2 timmar. Vi var båda helt slut..
Först promenad till bvc, buss in till stan. Sen en snabbtur igenom stan... gick en bra bit till o mötas systerdottern.
In på hennes möte, sen bussarna hem o då kom sonens pappa bakom bussen (tillfällighet) så vi gick till pressbyrån o tog en glass med honom. Sen hem... Sonen fick mat... jag lade mig i sängen för att sträcka ut o vila magen som började göra ont.. Såå somnade vi...

Hörde inte av dejten ngt igår... o jag tänkte att han ska få höra av sig först nästa gång.. se om han hör av sig.. Man ska ju låta de jaga lite... =)  Fast de e svårt. Igår va skönt då gick tiden fort. Speciellt e det på kvällarna det är svårt... När jag kan sakna att inte ha någon att krama elle ligga o prata med.

Nu e det riktigt svalt här... SKÖNT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!