Första presenten =)

Skrivet 2010-07-28 Klockan 21:02:37

Har varit iväg en sväng... Fick första presenten idag. Av sonen o hans pappa.. En twinner, munstycke till dammsugaren. O pappan fick loss de gamla och dit det nya på 5 minuter...
Känns jätteskönt att kunna dammsuga ordentligt...

Misslyckades med muffins idag. De båda plåtarna blev för torra... var inne för länge.

Ringde och fick prata med barnmorskemottagningen. Det var just min barnmorska från graviditeten som råkade ringa upp. Kul.. Iaf så pratade jag med henne ang att jag ville ha preventivmedel, p-spruta för att se om det kan hjälpa mot mensen. Fanns ingen annan tid än 17 august... Oki fick ta den tiden. Lade på luren...
Hon ringde upp inom 3 min igen o sa att hon kunde fixa ett recept på 1 spruta så jag kunde ha med 17 eller gå till VC och få den tagen. Jättesnällt o skönt att kunna ta den så fort som möjligt.
Ska ringa distriktssköterskan imorgon o boka tid till fredag..
Hoppas hoppas hoppas detta hjälper mot mensen som nu hållt på i 4½ vecka.

Har önskat mig presentkort till IKEA men vet inte om jag får något o när jag kan åka dit...

Mina skor gick sönder idag... *suck* Blir att köpa nya i nästa vecka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!