En kväll att se fram emot

Skrivet 2010-06-26 Klockan 17:46:26

Vi har bråkat o jag har gråtit idag med.. En kompis till honom messa o fråga om han skulle med o spela aquagolf. O han var på direkt... hade aldrig provat. MEN igår sa han att han ville träffa mig idag. Kände det som han inte alls ville vara med mig o att han direkt något roligare dök upp så ville han det.
Jag blev så ledsen o sårad IGEN.
Inte förrent jag berättade att min närmaste vän gav honom chansen o menade om inte vi ihop skulle åka iväg... o jag berätta det när jag var ledsen så frågade han om jag ville följa med.
Han kunde inte ens komma på det själv.

Blev glad när syrran ringde.. hon kom på att mamma sagt att hon skulle komma ut till landet o grilla i helgen. Givetvis blir det inget. Men då undrade hon om vi skulle komma upp ikväll o grilla... Blir lite sent typ vid 19 men jag BEHÖVER det. Roligt sällskap, känna att man e önskvärd.
Sonens pappa kör upp oss så blir vi hemkörda sen ikväll. O jag tar med så sonen får gröt där samt att jag tar med babyvakten så kan han sova i någon kusins säng om han blir trött...
Ska bli roligt... Blev så glad att jag fick tårar i ögonen faktiskt.

Jag tänker inte ta upp när han ska komma nästa gång o träffa sonen och/eller mig... Utan det är upp till honom. Helst skulle jag vilja ha ett schema men det borde vara i hans intresse.
I veckan ska vi hälsa på en vän som bor några kvarter bort... O så flyttar andra syrran så de blir nog att va ute o kolla saker då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!