Lite egentid

Skrivet 2010-06-28 Klockan 22:15:09

Börjar bli trött här... Sonen somna vid 20. Gick lättare idag att få honom att somna... skönt nog.
Vilken lyx, haft 2 timmar för mig själv nu..

Tankarna går fortfarande i samma spår... vänner?
Vi får se... men jag har inte samma känsla inom mig vid tanken på det längre..
Men det är ändå ett 3år långt förhållande som isf tar slut. Vi har gått igenom mycket..
Depression o missfall... ändå klarat av att hålla ihop.
Vi får se vad han säger... Funderar på om vi ska prata i helgen kanske.

Imorgon kommer han, han skulle höra av sig när han började se slutet på uppdragen/jobben. Han visste inte alls... O faktiskt så tog jag det bra. Blev inte irriterad utan höll mig lugn.
E allmänt mindre irriterad nu faktiskt..

Ska nog lägga mig nu faktiskt... *gäspar*
Go natt (om de nu e ngn som läser)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!