På plats

Skrivet 2010-06-04 Klockan 08:00:09

Nu är vi på plats i nya lägenheten. Vi flyttade in sakerna i tisdags men det var INTE städat bra alls. Fick en flyttstädning av städbolag av värden. =D
De var klara igår lunch ca. Skönt att få komma hit o börja så smått komma i ordning..
Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Det är så mycket saker som ska upp o hitta sina platser.
Har sovit första natten här... Jag har sovit lite halvdåligt. Pojkvännen sa att han skulle ramla ur sängen då han e van att ha en vägg att ligga mot, men det gjorde han inte...

Jag har en del persienner att laga men det är det värt. Finns i alla fönster utom de i köket. Oj vilken utsikt jag har i köket :D

Hade haft fel om vilken del av huset vi skulle bo men det går bra här med. När syrran flyttat kommer vi kunna vinka till varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!