Tisdag 1 vecka i nya lägenheten

Skrivet 2010-06-08 Klockan 11:46:53

Sonen somnade bra igår kväll men vaknade till och ville inte somna om. Konstigt när pappa oxå kom hem...
Dock blev han lite ledsen när jag gick, skulle bara göra ngt snabbt...
Vi pratade igår. Vet inte hur det blir men jag hoppas det gick in. Sa att jag har funderat på om vi passar ihop eller inte, att om det fortsätter så här så lär det ta slut. Men jag vill inte det...

Folk från värden var här nyss... välkomnade mig till området. Trevligt.
Tog upp hyllorna i ett av skåpen i köket. Antingen får jag material o gör det själv eller så får jag vänta till augusti... pga semestrar. Ska fundera på det.
Även så ska han som var här i förra veckan o jag gå igenom lägenheten om ett tag. Men helt klart är att jag ska få ny matta i köket och ny bänk.

Har börjat packa upp lite... passa på när sonen sover gott.

Idag är det 1 vecka sen jag fick nycklarna till denna lägenheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!