Uppehåll blir det

Skrivet 2010-06-19 Klockan 22:03:40

*gråter gråter gråter*
Det blir uppehåll i förhållandet... 1-2 veckor.
Har frågat om hans känslor har försvunnit, han vet inte... Känns som det.
Jag tyckte han skulle sova hos sig i veckan, svar "då får jag väl göra det".
Men finns inte annat att göra... att bara prata hjälper inte.

Jag hoppas att detta får oss att sakna varandra och att vi hittar tillbaka... Om inte så hoppas jag ändå att vi förblir vänner och har god hand om sonen tillsammans men ändå inte tillsammans i ett förhållande.

Fy faan vad jag mår dåligt... o han bara sitter... inte minsta tillstymmelse till att trösta.
Har panik.. Bara de att bara/duscha sonen... hur klarar jag det själv...
Måste storhandla imorgon elle måndag. Om inte pappan hjälper mig så får jag fråga syrran.

Midsommar får vi se... hur de känns på torsdag...

Tuffa veckor e de jag elle vi har framför oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!