Seg söndag

Skrivet 2010-06-27 Klockan 08:11:37

Sonen leker på golvet och har upptäcksfärd.
Roligt att se...

Igår gick så där när pappan hans var här. Lite bråkt o gråt... Följde med när han skulle spela aquagolf me en vän.. Även om de kändes så där. Pappan blev ganska paff när min syrra ringde o fråga om vi ville komma o impulsgrilla på kvällen. Lite sent egentligen om man tänkte på sonens sovtider... Men jag behövde det verkligen så pappan körde oss dit ca 18. Vi var hemma ca 21.30 igen.
Var härligt att få komam dit, äta gott, roligt sällskap o få känna sig älskad igen.
När syrran ringde om de blev jag så glad att jag fick tårar i ögonen... Låter kanske knäppt men e sant.
O sonen hade roligt... han busblygade sig en hel del... O fick mycket uppmärksamhet.
Han sov innan kl 22 igår sen.

Sonen sov i sin säng... väckte mig någon gång så han fick nappen.. Sen minns jag inte hur dags han ville ha lite mat... Men han åt bara lite o sen sov han i dubbelsängen hos mig.

E asvarmt redan... Det hade gärna fått regna lite idag... Bryta värmeböljan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!