Vill inte bli ensam men vill inte ha det så här heller

Skrivet 2010-06-07 Klockan 22:19:55

E trött o seg trots att sonen o jag sovit nu på förmiddagen i 2½ timme...
Sov hyfsat bra i natt. Kl 3 vaknade sonen, han fick äta lite... somnade sen om snabbt. Jag lade mig på soffan o sov tills 6.45 när jag vaknade av att pojkvännen skulle iväg.
Dock nu vaknade jag o var/är på dåligt humör.. Vet inte riktigt varför...

Sitter ensam ikväll... Han har varit på folkrace... o sitter nu o äter me hans kompis. Tråkiga e att jag bara ätit frukost och till lunch blev det gröt då jag inte har några kryddor hemma. Men nej då han kan ju inte tänka på mig.
På torsdag ska jag ant till en vän UTAN barn. Jag måste få chans att få andas, bara vara mig själv. Har varit mamma dygnet runt sen vi kom hem från sjukan... Jo glömde visst, han hade sonen några timmar själv när vi flyttstädade och jag fick TJATA iväg honom. Men han tycker att han hade honom själv hela dagen... Vi har inte samma verklighetsuppfattning.

Vad e ett förhållande egentligen? Vad gör att man har ett förhållande?
Jag vet inte riktigt... känns dock inte riktigt som jag har ett tyvärr. Och folk märkte hur vi var mot varandra när jag flyttade... inte bra. Får se om det blir ngt bättre annars MÅSTE vi prata och reda upp detta på något sätt. Inte bara för vår skull utan för sonens skull oxå. Men jag e så rädd för att bli ensam oxå... Att orka ta hand om sonen själv... Men mår inge bra som det är nu. Minns inte sist jag fick en kram elle puss.
Pratade med honom om detta för ett bra tag sen.. blev lite bättre men så snart var vi tillbaka i detta igen.
O att aldrig få något positivt sagt till mig eller visa ömhet... Jag har sagt rakt ut till honom att fortsätter detta så lär det bara gå åt ett håll... att det tar slut. Men de gick visst inte in... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!