Äckelvarning mensproblem

Skrivet 2010-05-26 Klockan 11:33:04

Packa packa packa... det är vad jag gör idag.
Syrran ska komma och även mamma. Mamma får hjälpa till med sonen och syrran hjälpa till med att börja flyttstäda. Syrran var småförkyld idag, var värre igår. Skönt hon var bättre...

Min mens håller igång fortfarande... rejält. Blöder MASSOR!!!! Har hållt på i 1 vecka nu. Ska nog ringa o prata med en barnmorska sen. Ant inget att göra något åt det o jag har inte tid heller att göra något åt det innan flytten. Men e ganska jobbigt... Har dubbla bindor och ändå så håller det inte tätt. Har fått vara uppe o byta 2 gånger i natt. O tampong kan jag inte ha, gör bara ont. Kunde ha det innan jag fick barn dock.. hmm...

Sonen vänder sig om själv nu... När han väl kom på hur man gjorde gör han det OFTA. Men han har inte kommit på en bra liggställning på mage när han ska sova... ändå vill han ligga på mage.. hmm ingen bra kombination.
Har sovit dåligt i natt då han o jag somnade i samma säng... sen bar jag över honom o han sov inge bra alls i sin säng... så han fick till slut komma över till mig vid 3-tiden. E lite stel o har lite ont i ryggen idag. Men det har blivit bättre än när jag gick upp.

Jag ska slänga iväg en massa skräp idag. O så ska jag rensa avloppet under handfatet. Avloppet i golvet kan jag inte ta förrens vi har tagit bort hyllan i badrummet så jag får bort framsidan av badkaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!