Sliten

Skrivet 2010-05-21 Klockan 10:21:33

Idag är jag sliten... Sonen har sovit oroligt. Inte så att han gnällt mycket men rört sig, gnytt efter nappen.. O jag vaknar för minsta lilla. Ganska jobbigt faktiskt.
DEt är svårt att känna men tror andra tanden precis spruckit igenom... Inte konstigt han sover oroligt osv.

Idag ska vi träffa en vän o ta en sväng på stan. Skulle ha gått en sväng på köpcentrat här ute men hon ville i stan istället.. O det var länge sen jag var där. Dock vet jag att jag kommer bli ganska slut... Kanske tar bussen hem men går in.

Hitills så e sones näsa bättre. Rinner inte något knappt... o har inte låtit ngt om honom i natt. Skönt.

Imorgon e det dop. Hoppas pappan slipper åka iväg på något jourlarm... Även om han behöver pengarna så vore de skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!