Sovit sista natten i gamla lägenheten

Skrivet 2010-05-28 Klockan 09:38:23

Har sovit sista natten i denna lägenheten. Och jag har sovit bättre. Fick ladda batterierna igår då sonen togs hand om av pappan. Tog en dusch oxå... SÅÅÅÅ skönt!
Vi provade oxå om det var så att sonen behöver få i sig mer matigt. Han fick äta en banan och lite morotspure, samt att han ammade lite när han skulle sova.
Jag vaknade själv o kunde inte somna om i natt. Var vaken 1½-2 timmar... Men somnade om efter att sonen ammat runt 5. O fick sova ca 2½ timme till nu på morgonen.

Idag ska vi montera ner möbler... Det SYNS verkligen att vi flyttar och det SKA det ju göra.
Fjärilarna i magen e STORA... men jag VET ju att vi behöver flytta. Tänk vad plats vi kommer få.. Och vad sonen kommer få utvecklas.

E ganska slutkörd o allt folk säger som e lite kritik elle negativt suger jag åt mig värre än vanligt... Men försöker att inte visa det och att ta de lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!