Ont i knä fortfarande =(

Skrivet 2011-08-01 Klockan 07:08:01

Blev väckt kl 5 idag av sonen, men då har han sovit hela natten i sin egna säng samt knappt låtit något. Så jag har fått sova ganska bra ändå. =)

 

Jag känner av mitt knä lite idag med, men det är mindre än igår och förrgår. (Skulle detta fortsätta så får jag köpa något stöd för knät och se om det hjälper, jag har det lindat nu) Jag får vänta med promenad tills i em när vi ska till BVC. Kanske provar att cykla lite på motionscykeln när jag har lämnat sonen på dagis. Det är konstigt hur van jag har blivit vid att röra på mig, vet ju att jag behöver det och det ÄR inte så jobbigt längre. Just promenader och träningen jag gör hemma är helt oki.

 

Just att gå att träna där det är massa folk är och att dessutom går själv har jag svårt för känner jag. Men att gå ut på promenad är inga problem för mig. Det blev 20 minuter på motionscykeln på lägsta och sedan övningarna. Hade helst tagit en promenad då jag har fått för mig att det ger mest för mig. Men det får bli imorgon, då ska jag gå till skolan. Senare idag ska jag gå till bvc med sonen oxå. Knöligt om vi ska ta kommunala transporter. Men det blir nog lugn takt då jag känner av knät. Det är lite varmt i det just nu.... Mysko.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2011-08-01 Klockan 13:17:02
Hej!

Undrar lite över vad du läser(studerar) och vad som är största skillnaden på minus 14,5 kg. Själv har jag lyckats gå ner 17 kg. Hur vet jag inte, men det är otroligt skönt faktiskt. Jag hade inte för avsikt att gå ner i vikt, det bara hände. Hejhejbonusgrej liksom!

URL: http://livetpaenkant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!