Förkyld och magvärk

Skrivet 2011-08-15 Klockan 20:35:48

Idag är det riktgt tungt att andas, jag har tagit astsmasprayen men det jobbiga är att jag blir darrig av den. Vill bara gå och lägga mig just nu... Ska försöka tvinga i mig lite frukost nu.

Jag fick sällskap i sängen innan jag hunnit somna igår. Slutade med att hela lilla familjen låg i dubbelsängen, tur jag har en sådan. Det är grått och trist ute idag... Jag får vara hemma och ta det lugnt, göra lite skoluppgifter. Sen när sonens pappa kommer så ska vi åka och handla.

------kväll-----

Det ovan skrev jag i morse. Jag låg mest på soffan idag och tog det lugnt. Vi åkte och handlade när sonens pappa kom men oj oj vad det tog på mina krafter. Jag blir hemma från skolan imorgon. 
Köpte inget godis idag trots att vi var och handlade i 2 olika affärer. Hade tanken men valde att inte göra det. Känns bra att jag stod emot.

Fick hugg i höger sida av magen i ena affären. Fick jätteont och det höll i sig... Det kändes som det drog på insidan och jag kunde inte riktigt så rakt. Tog värktabletter när jag kom hem och lade mig ett tag. Känner av det lite fortfarande men hoppas det försvinner när jag sover i natt. Var ett tag oroli om det var blindtarmen men det hoppas jag inte att det är.

Har provat lite stretchövningar som jag hittade på aftonbladet idag. Ena som skulle stretcha länd och korsrygg kändes rejält. Jag är väldigt öm i korsryggen... Ant pga övervikten.

Har ev en dejt på gång nästa gång jag är barnledig... Vi får se, räknar inte riktigt med det. Men kanske...

Nu ska jag ta en apelsin, fylla på ,med lite c-vitamin innan sängen... "Det sägs ju" att C-vitamin är bra vid förkylningar...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2011-08-15 Klockan 22:40:04
Vad bra att du kunde stå emot i affären. Det kan aldrig jag göra. Jag köper nästan alltid något onyttigt. Hoppas det blir bra på daten. Alltid kul när det händer något roligt runt omkring en också.

URL: http://livetpaenkant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!