Trött söndag

Skrivet 2011-08-20 Klockan 14:54:04

Igår vi var på marknad. Jag köpte en softshell jacka till mig för 450 kr. Den är lite tajt men kommer ju bli mindre när jag minskar. Behövde en ordentlig jacka. Går jag ner mycket så kan jag ha en tjock tröja under denna när det blir kallare...

 

Jag är trött då sonen har vaknat tidigt 2 dagar i rad. Igår vaknade sonen tidigt, var vaken 1½ timme. Somna om och sov ca 1 timme till. När vi var på marknaden så somnade han i sittandes i vagnen, då sov han bara 30 min. Idag har jag varit vaken sen lite innan 5 också, då han ville över till min säng... Men lyckades inte somna om.

 

Idag ska vi på familjegrillning hos ena syrran. Ska bli kul! =) Vi brukar ha en sådan varje sommar. Vi ska även fira henne då hon fyllde år i veckan. Vet inte alls vad hon ska få för hon har inte önskat sig något samt att hon kan köpa själv vad hon behöver och vill ha.

 

Jag är lite bättre men fortfarande inte helt bra. Tar astmasprayen regelbundet idag och ser om det hjälper. Var mamma som sa att jag kanske borde göra det. Jag är dålig på att ta den...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!