Mör i kroppen

Skrivet 2011-08-03 Klockan 05:54:56

Jag hade en bra dag igår. Åt på kinabufféen, tog 1 tallrik bara. Unnade mig efterrätt friterad banan och glass. Fick in 4 bananbitar och 2 glasskulor, jag åt 2½ bananbitar och 1 glasskula (tog det för det var min födelsedag, annars hade jag inte tagit de). Drack vatten till maten som vanligt.

 

Hittade 2 BH'ar som jag köpte, snygga och med bra lyft. Jag och systerdottern gick en hel del igår och det känns i kroppen idag. Hon följde med och hämtade sonen och sen hem hit. Totalt gick vi nog ca 2 timmar på stan och hem. Jag var SUPERTRÖTT satt och kämpade för att hålla ögonen öppna. Hon fnittrade till när jag råkade snarka till.
Jag somnade när jag sövde sonen, vaknade till 22.30. Hade då problem att somna om igen..

 

Jag lånade första skivan av syrrans Zumba igår. Hon tyckte jag skulle provade när vi pratade i helgen. Vi får se när jag provar den. Idag blir det promenad när jag har lämnat av sonen tror jag. Det känns i kroppen idag efter turen på stan igår. Men det känns bra efter jag har tagit promenader, vet att det gör nytta samt att jag får frisk luft.

 

Visade syrran o hennes dotter skillnaden på 1 år med korten och de sa att DET var skilllnad. *glad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!