Det blev ändrade planer

Skrivet 2011-07-12 Klockan 22:16:21

Det gick inte som planerat igår. Vi kom till köpcentrumet, hade börjat få ont i magmusklerna på vänster sida på vägen dit. Jag blev riktigt dålig där. Skakig och svettades, kraftlös. Slutade med att vi åkte hem och mamma kom hit för att hjäpa till med sonen och så vi fick äta ihop. När jag och sonen kom hem så hade han somnat i vagnen, var tvungen att lyfta över honom i hans säng, inte roligt att göra men behövdes.
Jag lade mig direkt i sängen min och låg där, vinkade till mamma när hon kom men somnade sen och sov ca 1½ timme.
Var svag större delen av dagen men på kvällen kunde vi gå bort till pressbyrån i närheten och sonen fick en korv där. Idag har jag inte vågat gå så långt. Vi gick ihop med hans kusin och handlade. Sen gick vi till en stor park som ligger i närheten. Gick lugnt och de gick ganska bra. På vägen hem så fick jag sätta mig lite. Satt även lite i parken där några gånger.
Nu ikväll började jag känna av att jag inte varit ute och rört på mig så mycket så jag gjorde lite övningar nyligen. Får se om vi tar promenad imorgon igen. Beror lite på när sonen vaknar och hur vi mår, vad vi hinner med. Ska tvätta imorgon kl 14 och måste fixa lite innan med tvätten. Sen är det de vanliga med mat och sova så klart.
Men VILL ut och röra på mig, vill ju få bra resultat denna veckan med. Men har haft 3 mycket lugna dagar sedan i fredags hittills så jag förväntar mig inte så mycket.
Sonen har haft 2 asjobbiga kvällar, eller JAG har haft det heter det. Sonen har vägrat sova, vägrat ligga ner, varit våldsam. Han vet ju inte bättre och är i trotsåldern men fy vad jobbigt det har varit. Idag fick han vara uppe sent och så lade vi oss 20.30. Han somnade ganska lugnt, lite bökande för att hitta rätt liggställning men det är ju helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!