Irriterad

Skrivet 2011-07-29 Klockan 10:39:29

Jag blir så irriterad... Först skulle skolan börja 1 augusti, sen innan vi slutade fick vi veta att vi börjar 2 augusti. En tjej hade ändrat med CSN och miste pengar för hela den veckan. Så jag ändrade också för att inte bli återbetalningsskyldig. MEN nu har vår lärare skrivit i gruppen på fb att startdatum ska 1 augusti till csn. *suck* Så jag fick göra en ändring till CSN igen. Dock börjar vi med lektioner 4 augusti nu. Det är så typiskt. Vi har inte fått veta om vi ska köpa en bok och vilken till ämnet vi börjar med. Så nu frågade jag rakt ut.
Vad ska jag nu göra på min födelsedag? Jag vet inte.. Jag vet att jag vill äta lunch ute på min favorit kinarestaurang i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!