Lite bakis idag

Skrivet 2011-07-03 Klockan 12:31:07

(vad trött jag blir på mig själv, skrev ett inlägg och så råkade jag byta sida innan jag sparat det)

Blev impulsivt att jag och en vän gick ut igår, hon skulle bara äta. Men det slutade med 2 drinkar för mig på ett mycket trevligt och avslappnat ställe. Vi fick sällskap vid bordet, av en mycket snacksalig typ. Han var rolig och jag fick höra att jag strålade.. trevligt trevligt.
När den snacksalige typen var iväg en sväng så sa vännen min att en kille som satt vid bordet brevid tittade lite på mig. Han var så snygg och vältränad så jag tror inte riktigt att han tittade för jag var söt eller tittade på mig. Men men...

Kan helt klart tänka mig att upprepa detta... komma ut och vara social. Bra social träning för mig...

Idag var jag kramsjuk men har ju ingen att kramas med. Slutade med att jag gick till affären och köpte godis. Det har aldrig varit så långt till affären som idag. Jag är lite bakis... Ligger mest på soffan och slappar.

Imorgon är det vardag igen, sonen ska till dagis och jag måste börja promenera lite mer igen. Funderar på att gå promenad när jag lämnat honom och ändå är ute. Borde inte ha blivit supervarmt då heller, hoppas inte det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!