Morgonpromenad

Skrivet 2011-07-26 Klockan 09:57:33

Jag räknade fel i inlägget jag messade in. Vägen dit tog 24 minuter, satt och vilade i några minuter och sedan gick vi hem och det tog 28 minuter. Totalt var vi ute nästan 50 minuter. Det känns i benen och jag svettades rejält. Sonen var jätteduktig i vagnen under promenaden.
Vi åt frukost lite sent så jag har problem med hur vi ska göra med mellis.. Sonen brukar ju äta lunch kl 11 så det blir tätt inpå känner jag. Men vi kan nog dela på en banan... Då får vi lite i magen men inte så mycket så vi borde kunna äta lunch som vanligt ändå.
Blir intressant att se hur det blir när vi börjar skolan om 1 vecka. Senaste jag hörde om schema tycker jag med flera är för dåligt med föreläsningar. Det kommer kännas som en distansutbildning och det ska det inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!