Träning utförd =)

Skrivet 2011-07-25 Klockan 22:16:25

Träning idag blev motionscykel 10 min, sedan motionscykel 18 min följt av träning med "hantlar" enligt Blossoms träning för nybörjare + magövningar för mina delade magmuskler.
Försöker trycka in lite när jag gör mina magövningar liggande, så att musklerna har lättare att hitta tillbaka till sina rätta platser. Det lät lite i tarmarna när jag gjorde det.. Det rörde sig där inne. Kanske inte så konstigt eftersom allt innuti mig på verkas.

 

Just nu känns det som det går sakta sakta sakta med viktminskningen... Men jag kämpar på. Köpte idag hem annanas på burk, bra att ha hemma om jag blir grymt sötsugen någon kväll. Det är inte så mycket kalorier i det men är väldigt gott och sött. =)

 

Ibland tycker jag att jag blivit mindre med bulan på magen, som är pga mina delade magmuskler. Och ibland upplever jag att den är lika stor som vanligt. Jobbigt... Jag vill verkligen minska magen min. Det är den som är störst och stör mig mest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!