Tröttig torsdag

Skrivet 2011-07-21 Klockan 20:54:57

Oj blev förvånad, fick mail på en sajt jag är medlem på. Av en kille jag strulat någon gång med tidigare... Han skulle hit i jobbet och undrade om jag ville/hann käka något ikväll. Men nänä fick han, jag har ju sonen. =)
Men han skulle hit fler gånger verkar det som så vi kanske hinner med det en annan gång... Beror ju på också om jag har sonen själv eller inte. Vore kanske kul att bara ses, snacka och käka. Vet att han fick mig att skratta mycket. =)
Jag är lite småhungrig, vi åt vid 17 så det är några timmar sen. Skulle ta salladrester från igår men den var inte god nu. =(  Och jag orkar inte diska min shaker *lat*
Imorgon kväll blir det kycklingenchiladas. Antagligen rester av det på lördag. Söndag blir det hamburgerstället som gjort comeback, i sällskap med en vän och sonen min så klart. Blir en barnportion som på Max, då får jag smakerna men i mindre mängder. =)
Jag är trött ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!