Glad glad glad för kommentarer =)

Skrivet 2011-06-08 Klockan 19:20:15

Åh vad glad jag blev.. Hade fått en bunt kommentarer på förra inlägget. Sånt gör mig alltid glad, speciellt när det står positiva saker.

Dagen har varit bra. Hämtade mitt andra par glasögon så nu har jag båda paren hemma. Men jag trivs nog bäst i de jag hämtade först... Är ganska trött i benen efter allt rännande idag.
Ska in i duschen nu medans sonen sövs av sin pappa. Skönt att få duscha i lugn och ro!

Blev mat ute idag, grillad chiabatta med kycklingröra och lite sallad. Antagligen inte det bästa men var hungrig och orkade inte göra något när vi kom hem. Hoppas jag kan somna tidigt ikväll... Skulle behövas känner jag.

Spännande på fredag när jag ska förutom att väga mig även mäta mig, se om jag har minskat några centimetrar. =) Jag hoppas verkligen det..

Nä duschen var de ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!