Ingen bra dag idag

Skrivet 2011-06-07 Klockan 06:31:02

Usch idag är ingen bra dag känner jag... Läser på fb om hur roligt alla har det, hur underbara deras förhållanden är... Och jag blir avundssjuk. Jag vill med ju!
Vill ha någon som tycker jag är underbar och som visar det. Som får det att pirra i min mage och som jag vill träffa varje dag. Är trött på att vara singel..

Känns som de mesta går emot mig just nu. Träffa en bra kille (verkade han vara i alla fall) som inte kan ta sig tiden att träffa mig.. Skolan går motit sista tiden. Jag svullade i helgen och ångrar mig, tror inte jag kommer få minus på vågen denna veckan ens om jag håller mig borta från onyttigheter nu i veckan.

Det är riktigt jobbigt idag...

Jag skickade ett sms till sonens pappa igår... Måste ha varit supertrött eller skickat i sömen för jag svarade på en fråga och sms:et var jättekonstigt.

Ska gå till skolan idag, tur det är på morgonen jag ska gå för det lär bli asvarmt idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!