Morgonpromenad

Skrivet 2011-06-06 Klockan 09:43:24

Det blev en morgonpromenad på 40 minuter. Första biten nedför och andra uppför.
Sonen var duktig och lugn fram tills vi snart var hemma, då skulle han gå själv ett tag så de fick han göra.
Känns i kroppen nu.. Trött och extra varm. Men hade inte klarat av att gå senare när det blivit varmare ute... Är strålande sol här redan nu.

Gör lite ont i magmusklerna på ena sidan...

Jag behöver gå till skolan varje dag denna veckan om jag ska få det resultat jag vill på fredag vid vägning. Mamma hittade måttbandet i lördags med så på fredag ska jag mäta mig också. Då är det 4 veckor sen jag sist mätte mig. Spännande..

Känner mig duktig som faktiskt gav mig ut och gick.. Det hade varit så lätt att bara vara hemma och slappa.

Sonens pappa kommer och ska ha honom på dagen istället för ikväll. Då ska jag duscha och plugga, bägge behövs rejält!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!