Så trött

Skrivet 2011-06-09 Klockan 09:01:50

Usch fy idag ville inte mina ben gå till skolan men de gjorde de ändå. Hade kommit kanske 1/3 av vägen när de började protestera rejält. Ser fram emot imorgon då jag "bara" ska tvätta... och plugga hemma. Ska inte till skolan utan tar en vilodag från promenaderna. Tror det behövs. Hade känningar av benen igår när jag lade mig för att sova... Har sovit lite bättre men inte helt bra. Sonen var vaken ca 1½ timme i natt... Jag är så trött!!!
Nu mullrade det ute.. kanske regnet kommer idag... hoppas jag har paraplyt i väskan...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skrivet 2011-06-09 Klockan 10:42:00
Usch låter inget roligt det där med känningar i benen. Hoppas det blir bättre imorgon. Man behöver lugna dagar med, speciellt när man har småbarn.



Peppkram

URL: http://gorgina75.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!