Skön torsdag

Skrivet 2011-06-02 Klockan 20:51:07

Idag blev det macka med ägg och lite majonäs på. Sedan blev det lunch falukorv i ugn och potatismos och rårivna morötter. Sedan tog jag en Hälsotallrik på ett cafe när vi var där med en vän. Sen blev det en shake till kvällsmat. Var lite sugen..

Vi gick till köpcentrat och hem sen igen. 20 min enkel väg så jag fick lite motion idag i alla fall. Och så gick vi runt lite där med. Köpte billiga bananer för 9.90kr/kg, det gillar jag =D

Ska väga mig imorgon. Spännande att se vad vågen visar.. Jag känner att jag har -15 kg inom räckhåll!!! Så häftigt. =)
Jag o en vän satt och jämförde lite bilder förut. Tror att jag har mer markerade kinder nu förtiden. Annars har jag svårt att se att jag har gått ner i vikt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!