Trött fredag

Skrivet 2011-06-03 Klockan 15:59:16

Usch jag är trött idag. Sonen vaknade kl 4.50... Har haft tvätten i morse. Trist men skönt att ha det gjort.
Hämtade sonen kl 13 och då mötte hans kusin upp vid dagis. Vi gick till köpcentrat där vi också mötte sonens mormor. Handlade lite och tog de lite lungt. Vi kom hem 15.30 så vi var iväg en bra stund.
Gick alltså dit och hem, så lite motion blev det idag.

Jag gick ett tag i bara linne. Jag gillar verkligen inte att gå med bara armar då jag inte gillar hur de ser ut. Men så varmt som det är idag så behövdes de. Dock fick jag tänka på så jag inte brände mig.

Skulle behöva ett extra dygn och extra kraft. Städa här hemma... Får se om jag kan hinna med lite imorgon innan sonen ska iväg.

Är grymt glad för resultatet jag fick denna veckan. Jag kommer dock unna mig saker nu i helgen. Köpte bland annat läsk, det är inte så ofta jag gör det nu förtiden. Och så ska jag gå ut imorgon är det tänkt, festa och gå ut och dansa. Har inte varit ute på 2 år så det är lite nervöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!