Tung ryggsäck

Skrivet 2011-06-08 Klockan 10:52:02

Vägde min ryggsäck imorse... den vägde 8,8kg enligt vågen hemma... oj oj... Det blev jobbigare att gå till skolan idag. Fast det tog samma tid som vanligt, 30 minuter.
Har ätit mellis 1 banan och lite light keso. Är lunch om 40 minuter.
Får höra att jag är duktig av mina klasskamrater och min lärare, det är skönt att få peppning. Läraren säger att hon ser på mig, kroppen och ansiktet att jag går ner i vikt. Hon ser mycket skillnad. Jag ser knappt någon skillnad...


F**n jag glömde att jag skulle ha skalat och rivit en morot och haft med till lunchen... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!