Lördag och morgonpromenad

Skrivet 2011-06-11 Klockan 07:15:11

Sonen vaknade kl 5 idag... Fick för mig att vi kunde ta en morgonpromenad innan frukost. Så 5.55 började vi gå. Tog samma tur som i måndags och den tog 35 minuter. Vi var ganska ensamma till en början att vara ute. Sen när vi gick i promenaden såg vi lite mera bilar och rörelse. Hade med en banan till sonen så han fick äta på vägen hem. Vi fick ha på oss en tjockare tröja var då det var lite småkyligt ute. Men skönt att ha varit ute när det inte var så varmt. Kommer bli en varm dag idag, solen skiner för fullt.

Nu har vi ätit frukost.

Känner mig duktig som gav mig ut så tidigt och gick. Igår blev det kebabrulle till mat och så åt jag godis..

Jag skulle inte ha något emot att få lägga mig och sova en timme eller två. Så trött när jag fått frukost i magen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!