Lång onsdagsmorgon

Skrivet 2011-06-15 Klockan 06:43:40

Igår åt jag några kakor då vi hade besök på skolan. Men jag drack ingen saft...
Jag hoppas jag får bra resultat på vågen på fredag. Tycker att jag har inte ätit så mycket, speicellt inte med tanke på att jag gått till och från skolan 2 dagar än så länge.
Påverkar det om mensen ska komma? Har hört något om att man binder vätska då eller nåt? Stämmer verkligen det eller är det bara ursäkter för när man har gått upp?
Köpte nytt bröd igår och provar nu. Längtan från pågen. Ett grövre bröd än vad vi brukar äta... Men såg nu när jag kollade att det var inte nyckelhålsmärkt, jäklar också. =(
Sonen vaknade tidigt idag, redan vid 3.45 ungefär. Dock låg vi kvar i sängen nästan 2 timmar men han lyckades inte somna om.
Blir nog att gå till skolan idag med, även om det är lite kyligt. Får ta en tjockare tröja bara... Men får se om jag går hem, beror lite på hur dags vi slutar. Låg och gjorde magövningar igår kväll när jag kom på att jag inte gjort dem på några dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!