Framme i skolan =D

Skrivet 2011-05-31 Klockan 08:51:46

Det tog "bara" 30 minuter. Jag som trodde det skulle ta 40 minuter till skolan.. Men iaf, jag var JÄTTEDUKTIG som gick. Tog närmaste vägen. Har stretchat lite... Men hur bör man stretcha efter prommenad? Speciellt när man är otränad? Jag vet inte faktiskt...
Detta trodde jag verkligen inte när jag började i januari, att jag skulle kunna GÅ hela vägen...
Får se, kanske går imorgon oxå. Känslan är ju ganska grym när man känner sig såååå duktig =D=D=D
Jag läser några bloggar om tjejer som kämpar för att gå ner i vikt, det är inspiration för mig. Jag ser ju inte på mig själv att jag har gått ner i vikt. Ser på vågen men inte annars direkt. Ibland tror jag att jag ser att jag smalat av lite om kinderna... Min lärare tycker jag har slankat av... Kanske är att jag har lite tajtare kläder... inte bara jättestora.
Är inte så hungrig nu så jag väntar med bananen, men oj var gott det var med vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!